dilluns, 18 d’agost del 2008

Magic '08 vol.3

Nova entrega.
Després del dia de descans al Chur Festival, ens alcem i fa un fred que pela. Pot ser, el cap de setmana amb millor condició per escalar. Malgrat, els de Madrid decideixen anar a Brione, una altra zona propera amb uns colors magnífics un granit exel·lent, i nosaltres els acompanyem.
Arribem prou tard, cap a les 15.30 aprox i anem cap al sector de dalt atravessant unes casetes molt maques. Emocionats, correm pel bosc en busca de les pedres més atractives i escalfem tots plegats a unes plaquetes tombades però no totes eren tan fàcils. Després Felipe, Pavi, Carlos, Ivan i jo acabem d'escalafar en una trave de 7a+ i comencem a provar Moloc, un 7c+ de regletes mitjanes en un desplom amb un dinàmic a un plà per sortir. Primer el faig jo i després Ivan. Carlos es va quedar a les portes de l'encadene. Després Ivan i jo fem un 7b de la dreta que ja havia fet fa un any, i tot seguit tothom comença a probar-lo. Felipe el fa fàcilment en pocs intents. Mentrestant, Ivan i jo nem a probar Salamandre 8a+, que a simple vista no pareixia tan dur però després era una animalada de romacos i pinces, és un bloc molt especial que necessita molt bona condició ambiental, em comentaven els locals. Ja de nit i tornant al cotxe Felipe i jo anem a provar Frogger 8a amb el frontal, però no es veia res i desistim. La idea era anar als concerts del ChurFest, però com estavem massa lluny acabem sopant a una pizzeria que es diu Varano, jeje.
Diumenge. Encara fa bona temperatura però el dia està una mica lleig. Pugem amb Ivan i Maria. Escalfem una mica i jo me'n vaig a provar un projecte que tenia en ment ja feia dies.

Mentres, Felipe & company acavaben d'escalfar i Ivan es fica a provar Man of a Caw 7c. Al primer pegue arriba al mantle però li feia una mica de por i no el va fer. Seguidament van apareixer la resta dels madrilenys que es van ficar a provar-lo. Ivan el fa amb comoditat, després Miguel i després Felipe realitza un encadenament mític amb descàrregues d'adrenanalina en forma de crits i xillits a la sortida (Espartanos! ATÚN!). Després Ivan encadena la entrada de sentat, Master of a Caw 7c+, on els primers pasos ja es noten a la sortida.

En eixos moments jo estava al Jac's Brocken Hart 8a+. Havia anat amb l'esperança de que Tobby estiguera proban-lo, pero se n'acavaba d'anar. El que si que estava era Chris, un alemany que esta molt fort. També hi havia un rus provant-lo. El cas és que m'exliquen els moviments i li done un pegue. Els primers pasos m'ixen bé però em faltava saber amb exactitut la posisció de la ma a les regletes. Caic i seguidament em penge dues vegades per provar els dos pasos. dos minuts i li faig un pegue, i quan arribe al mantle entre que nosé com va i que em feia por acabe baixant. Descanse una estoneta i l'encadene amb relativa comoditat i improvisant al mantle. Chris també el fa i apareix Keith, un anglés provinet de Shefild per provar-lo, però no se li quedava el taló.

Després d'estar portejant a aquests colegues torne en busca de Felipe i els Madrilenys. Miguel encadena Down Under 7c+ o 8a. Ivan i jo el picotegem una mica. Jo decideisc reservar-me per al Never Ending Story I. Comença a ploure i tota aquesta gent decideix marxar cap al bar. Jo no. Jo me'n vaig cap a Bloc Bruno's a provar Never Ending Story I.

Esperava trobar-me amb uns clogues, però no estaven. Aixina que prove el prove una mica amb uns belgues. Sempre fent amics! Acabe de matitzar la sequüència calu i li done un pegue ràpidament ja que els belgues se n'anavem de seguida. No havia descansat prou i caic, clar. Com que ja no hi havia prou crashpads perquè em quedava sol al bloc, plegue i vaig cap al càmping. No passa res. aquest bloc el faig el proper dia que torne! (ESPARTANOS)

En definitiva, passat l'equador del viatge van sortint cosetes. Felipe se'n va a finals de setmana però ja va fe menejant'se als 7c's: l'altre dia encadenà BlindFish i ahir Man of a Caw. Encara té pendents la dance i Supernova, i jo crec que si prova alguna coseta més dura segur que acaba anant-se'n amb un bon sabor de boca. Jo ja he fet un parell de 8a's i un 8a+, a veure si encara en puc fer uns quants més!

TO BE CONTINUED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

  1. Boussss!!

    M'ha agradat llegir notícies vostres ;) Després de la trucada d'ahir del Víctor he localitzat el blog i m'he posat fanàtic. Llàstima del meu hombro cascat que em tindrà a la sombra unes setmanes.

    En fin lolos, a tibar a muerte i aprofiteu els dies més fresquets que fan aquí dalt. Que aquí és un sinvivir.

    A tope amb Never Ending Story I ;) Que potser ja ha sortit després d'uns dies sense actualitzar.

    Salut als dos!

    ResponElimina