dimecres, 18 de març del 2009

A tope!!!

Passat cap de setmana concentració, per a variar, a Albarracin. Des de Madrid Talo i Roser i una banda d'Alcorcón anaven a celebrar l'aniversari del Meka. Ruper i altres bunyolaires anven el dissabte de bon matí. Ells varen començar, junt amb els centrals, a l'Arrastradero i varen obrir un parell de blocs, un dels quals encara és projecte.Jo vaig arribar cap a les quatre i mitja de la tarda, i vaig calfar amb ells al final de l'Arraastradero. Ells ja portaven tot el dia apretant, tret del Pavi, que s'estava reservant per al Campus de la Masia. Amb Talo, Roser i Ruper probem una mica el Tetris i el Mental mantle, i fem cap a la Masia.
Els de Bunyol ja marxen, a excepció de Ruper, qui encadena el 7b+ del bidit i el 7a tan alt de darrere de la mateixa pedra. Talo també, i fa una placa xunga al costat i roser es queda a prop del totxo alt. Pavi desisteix del Campus 8a i jo finalment l'encadene.
Mentre aquesta gent es queda sopant a la furgo, Ruper i jo baixem a fer una birra i sopar a la bocateria, amb el nostre amic Gil que passarà unes tres setmanes a Albarra. El sopar una mica absurde, sobretot per al Ruper que s'estava tornant boig amb tant d'anglés i una aproximació atípica al càmping.
Ja dins el saca apareix el Checa & company i fem la darrera tertúlia del dia.
Diumenge els de Madrid fiquen la directa a Tierra media i el Heini Holsen. Nosaltres cap a Techos. També venen Cèsar, Felipe, Lucas, Maria, Nano i Mery, Gil, etc
Alli escalfem i a per feina. Ruper fa el Sin porros, 7c+ que ja s'havia deixat a punt dues setmanes abans. Jo probe una mica el Robin 8a+ i caic un parell de vegades al pas dur. Faig el top out per recordar i no fallar quan arribe el moment. descanse una mica i execute. El Nano tambe es fa am la seua preciada Campana 7c, Cèsar amb el 7a del cantó. Jo no sabia si probar la Campana/sin porros deirect, ja que el llançament de la entrada és molt dur. Ruper comença a probar-lo després de pocs intents el fa i surt per sin porros, que queda un 8a elimintori però boníssim. M'anime i comence a probar-lo. Uns bots de looser per marcar el canto i a botar a mort, mai millor dit perquè en un d'ells quasi em dixe les cervicals a les coltxos. Continnue botant, lagafe i perr voler assegurar caic a la sortida, i me n'adone que m'he deixat un callo al bot. Bendatge, més bots per marcar, i encadene. Mentres Ruper Proba el bot sortint per la campana, que queda un 7c+, i cau a la sortida.
Acabem el dia al Rude Man i Ruper botant fet ppols al costat.
Al baixar ens reunim al pàrking amb les de Madrid i quedem per al següent cap de setmana, també a Albarracin.

(les fotogràfies són cortesia de © Carlos Arrufat)

La càmera emprada aquest cap de setmana era la de Ruper i aquests són els videos que ha muntat. També podeu veure'ls al seu Blog amb la seua narració.

Dissabte


Diumenge

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada