dimarts, 25 de gener del 2011

breaking the ice

I res millor per començar oficialment la temporada que una visiteta a la nostra benvolguda Albarracín. Sabiem que faria fred, però, tant???? jajajja
Vaig arribar divendres nit al Molino del Gato on m'esperaven Miquel i Bibiana que ja estaven fent-se unes birres amb Núria, Edu i Pol. I és que fora feia un fred impresionant. Al cap d'una estona cap amunt a fer el sopar i al sobre.
Dissabte varem estar a l'Arrastradero, ja amb Marina, Nano & Mery, Etxebe, Beñat & Zaloa, un autèntic remember en busca del solet i la fricció apurant el dia a base de pegues per no perdre el calor.
A la nit una estona al bar per poder conversar tots plegats, ja que feia, si és possible, més fret encara que la nit anterior. També ens varem trobar amb el Jordi del Pozo, Jordi Gil & company!
De fet, diumenge de matí les ampolles d'aigua i qualsvol líquid que hi havia a la furgo estava congelat, fins i tot el gas per cuinar!!!!!! Quan varem anar a dormir la nit anterior ja estavem a -13ºC, i si al poble la predicció era per a -17ºC a la nit, allí dalt encara va fer més fred, us ho podem assegurar!
Així que diumenge decidirem fer una de "Techos". El fred romania, poc a poc l'aigua de les ampolles anava solidificant-se, però ahi estavem! Beñat ens va obsequiar amb un mega encadene de Sin Porros, i Nano es va quedar molt a prop, però molt molt content! Miguel per la seua part va acabar amb un tall al dit que pareix que li parlava!

I com el dilluns jo volia anar a entrenar a València, vaig decidir quedar-me a dormir a Albarra per a no haver de tornar a Gandia i després anar a valència. Se'n varen anar tots cap a casa i jo em vaig quedar de relax a la furgo, menjant, llegint i escoltant música ben tapaet.
Dilluns de matí em vaig despertar -6ºC dins la furgo, i la calefacció no anava supose pel fred que no deixava escalfar-se la resistència i després d'un cafe dins del sac em vaig fer l'ànim de moure cap al forn per compraeixe pa tan bo. Esmorzar (ara la calefacció ja funcionava), carretera i entreno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comentaris:

  1. A MUERTE IGANSIET!!!
    motivació power per començar un any INHUMÀ!!
    MUAMUAMUA!!!

    ResponElimina
  2. Ignasi a nosltres sens van congelar els tubos del meu cotxe i casi el rebento(mes del que estava)!!!! No vam poder venir a Techos pero cuan tornem........ a muertee!!!
    PD:es normal aquet fred?

    ResponElimina
  3. -Ei ignasi soc el Pol.

    La vritat es que si que feia molt da fret, pero vuenu el tacte inmillorable.

    avera si ens vaiem dintre de poc blocan per albarracin o per on sigui cuidat.

    ResponElimina
  4. uó! bibiana! vaya peazo 1r pla!! guapissima!

    ResponElimina